Toate informațiile utile despre clienții tăi --> într-un singur loc
Răspunde rapid la toate cererile de suport, crează proiecte și activități, prospectează și folosește intrumente pentru creșterea vânzărilor
Ai acces la toate informațiile legate de clienții tăi din orice locație te-ai afla
Acces instant la Profil, Note, Fișa de client, istoric venituri
Pentru fiecare Client în parte ai acces la crearea documentelor utile în procesul Vânzării: Oferte comerciale, Facturi Proforme, Facturi Fiscale
Crearea de remindere, trimiterea de notificări sau email-uri cu informații legate de procesele vânzării
Crează și folosește procese automatizate care îți vor elibera TIMPUL. Te vei concentra doar pe ceea ce contează: clientul
Crează pagini specializate de strângere a informațiilor și adaugă-le oriunde ai nevoie de ele
Analizarea informațiilor despre Prospect și începerea colaborării cu Clientul
Profil al clientului, Persoane de contact, Adrese de de facturare și expediere, Note Personale, Fișa Clientului
Poți crea Oferte, Facturi Proforme, Facturi Fiscale, Plăți, Stornări Vezi toate Procesele Vânzării
Pentru fiecare Client scrie informații personale care îți pot fi de folos în luarea deciziilor
Descrierea situației create și alocarea departamentului sau a persoanelor resposanbile pentru rezolvarea acesteia
Pot fi introduse Cheltuieli, Fișe de Pontaj, Etape ale proiectului și Activități Vezi Modulul Proiecte
Crearea de remindere, trimiterea de notificări sau email-uri cu informații legate de procesele vânzării
Posibilitatea de a a aranja clienții după: cei atribuiți mie, Grupuri de clienți, Țară, Facturi Fiscale, Facturi Proforme, etc
Proces complet de importare al Lead-urilor sau Clienților dintr-o altă aplicație.
Înregistrare fără card de credit.
Dacă continui să navighezi înseamnă că ești de acord cu folosirea cookies pe acest site. Mai mult